close
 Happy Wedding!!!
表哥的婚禮上,同輩親友們要唱這首歌祝賀,
雖然唱不成,但我在遠端送上祝福啊哈。

很好聽,下方標題為連結,和大家分享囉!

-----

A whole new world 嶄新的世界

 I can show you the world 我可以為妳呈現
Shining, shimmering, splendid 一個閃亮輝煌的世界
Tell me, princess now 告訴我,小公主
When did you last let your heart decide? 妳上一次讓心決定是在何時?
 I can open your eyes 我可以將妳的雙眼張開
 Take you wonder by wonder over sideways and under 帶妳看盡一幕幕路旁與地下的奇景
 On a magic carpet ride 藉著一趟魔毯之旅

A whole new world 一個嶄新的世界
 A new fantastic point of view 一個奇幻而新穎的觀點
 No one to tell us no, or where to go 沒有人拒絕我們,告訴我們何去何從
 Or say we're only dreaming 或說我們只是在做夢

A whole new world 一個嶄新的世界
 A Dazzling place I never knew 一個從不認識的眩目地方
 But when I'm way up here 但從這裡開始
 It's crystal clear 我很清楚
 That now I'm in a whole new world with you 我和妳正身在一個嶄新的世界中

Unbelievable sights 不可置信的景觀
 Indescribable feeling 無法形容的感覺
 Soaring, tumbling, freewheeling 盡情翻轉、自由地遨翔
 Through an endless diamond sky 穿越那無垠的鑽石般的天空

A whole new world 一個嶄新的世界
Don't you dare close your eyes 讓你不敢閉上眼睛
A hundred thousand things to see 成百成千的事物等你欣賞
Hold your breath - it gets better 摒住呼吸,漸入佳境
I'm like a shooting star, I've come so far 我就像一顆來自遠方的流星
 I can't go back to where I used to be 回不去原來的故鄉

A whole new world 一個全新的世界
Every turn a surprise 每個轉彎都是個驚喜
With new horizons to pursue 新的地平線等你去捕捉
 I'll chase them anywhere 我會追逐它們至天涯海角
 There's time to spare 時間用之不竭
Let me share this whole new world with you 讓我和你分享這嶄新的世界

 A whole new world 一個嶄新的世界
 That's where we'll be 那是我們將到達的地方
A thrilling chase 一場令人顫抖的追尋
 A wonderous place 一個神奇的地方
 For you and me 為妳我而存在

arrow
arrow
    全站熱搜

    kuiz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()